فناوری

هشدار معامله: زمان صرفه جویی در رایانه کوچک A8 GEEKOM با ظرفیت 32 گیگابایت + 2 ترابایت با AMD Ryzen™ 9 است.

هشدار معامله: زمان صرفه جویی در رایانه کوچک A8 GEEKOM با ظرفیت 32 گیگابایت + 2 ترابایت با AMD Ryzen™ 9 است.

بسیاری از کاربران اکنون رایانه‌های شخصی را ترجیح می‌دهند که دارای فرم فشرده هستند و می‌توانند به راحتی با نیازهای با کارایی بالا مقابله کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، GEEKOM سری A8 Mini PC خود را طراحی کرد تا با حفظ کارآیی، کارهای سنگین را انجام دهد. مینی PC GEEKOM A8 را می توان برای هر کاری، اعم از بازی، اداری و یا محاسبات روزمره استفاده کرد. کامپیوتر کوچک به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت‌های مشابه رایانه‌های سنتی را داشته باشد، اما پردازش سریع‌تر و توانایی‌های چندوظیفه‌ای بیشتری را ارائه می‌کند. اگر مدتی است که می‌خواهید مینی رایانه شخصی بخرید، خوشحال می‌شوید از تخفیف باورنکردنی که GEEKOM برای مدت محدودی ارائه می‌کند مطلع شوید.

فروش بزرگ در GEEKOM A8 Mini PC R9-8945HS 32GB + 2TB

A8 R9-8945HS 32 گیگابایت + 2 ترابایت GEEKOM مجهز به قدرت برای کنترل همزمان چندین نمایشگر، دستورات پرتقاضا، و بهبود تجربه سرگرمی است. این رایانه شخصی جمع و جور و با کارایی بالا با قیمت 849 دلار در ایالات متحده موجود است. اما، با قرارداد فعلی، می‌توانید با استفاده از این کد در هنگام خرید 150 دلار تخفیف دریافت کنید: WCCA80FF. مینی رایانه شخصی در وب‌سایت رسمی فقط با 699 دلار قوی> با کد انحصاری برای خوانندگان Wccftech.

تخفیف شگفت‌انگیز A8 Mini PC را می‌توانید در بازار بریتانیا در وب‌سایت رسمی بریتانیا، و می‌توانید با اعمال کد تخفیف: WCCA80FF، 200 پوند تخفیف دریافت کنید. قیمت فعلی مینی کامپیوتر در بریتانیا 899 پوند است و پس از استفاده از کد تخفیف، می توانید آن را تنها با 699 پوند خریداری کنید. این معامله از امروز شروع می‌شود وتا ۲۸ جولای معتبر است. بنابراین، اگر مدتی است که سعی می‌کنید یک رایانه شخصی جمع‌وجور دستتان بیاورید، این شانس شماست که آن را با بودجه کم بخرید.

Mini PC features

چیزی که GEEKOM A8 Mini PC را به بهترین کامپیوتر جمع و جور شما تبدیل می کند:

پردازنده با کارایی بالا: با پشتیبانی از AMD Ryzen 9 8945HS و Ryzen 7 8845HS، A8 Mini PC برای عملکرد بالای CPU طراحی شده است که می تواند دستورات چند رشته ای را اجرا کند و سرعت کلاک بالاتر را افزایش دهد. Ryzen 9 به بهترین وجه برای کاربرانی که به دنبال قدرت بالا برای انجام کارهای فشرده بازی یا ویرایش ویدیو هستند مناسب است. سرعت کلاک بالاتر به کمک حافظه پنهان بزرگتر، گرافیک بهتر و عملکرد بهتر را تضمین می کند. دارای قدرت طراحی حرارتی است که به اطمینان از استفاده کارآمد از برق کمک می کند.

با AMD Ryzen 7، کاربران می‌توانند از آن برای کارهای روزانه که به انرژی زیادی نیاز ندارند و به دنبال ترکیبی از قدرت و عملکرد کارآمد هستند، استفاده کنند. این دارای قابلیت انجام چندین کار به طور همزمان با همان تعداد هسته و رشته مانند Ryzen 9 است.

AMD Ryzen 7 and Ryzen 9

نمایشگرها با وضوح بالا و نرخ تازه سازی: GEEKOM A8 Mini PC دارای کارت گرافیک AMD Radeon 780M است که با بهبود عملکرد گرافیکی که ارائه می دهد، به منظور ارتقاء تجربه بازی و حرفه ای شما می باشد. با سرعت ساعت بالاتر و فناوری‌های گرافیکی پیشرفته، کامپیوتر جمع‌وجور کیفیت بصری و پشتیبانی از نمایشگرهای با وضوح بالا را از طریق HDMI 2.1 و Display Port 1.4 ارائه می‌کند. گرافیک یکپارچه شبیه رایانه‌های سنتی است، اما بسته‌بندی در ابعاد جمع‌وجورتر باعث می‌شود مقرون‌به‌صرفه و کم مصرف باشد.

کاهش تأخیر و ظرفیت بیشتر: A8 Mini PC دارای حافظه دو کاناله DDR5 5600MT/s است که حداکثر ظرفیت آن تا 64 گیگابایت است، می‌تواند چندین کار را بهتر انجام دهد و سریع‌تر پشتیبانی می‌کند. انتقال داده، بهبود عملکرد کلی. با اضافه شدن راه اندازی دو کاناله، سیستم مدیریت برنامه های فشرده پاسخگوتر است، با کارایی بیشتر عمل می کند و دستاوردهای محاسباتی را ارائه می دهد.  با SSD M.2 2280 PCIe Gen 4 x 4، دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر و ظرفیت بیشتری برای مدیریت ذخیره‌سازی سریع و کاهش تأخیر از طریق رابط‌های کارآمد داریم.

GEEKOM Mini PC A8 discount deal

GEEKOM A8 Mini PC برای ارائه عملکرد بالا و کارایی بیشتر با یک فرم فشرده طراحی شده است که می تواند آن را برای مصارف مختلف قابل اجرا کند و نیازهای متنوعی را که نیاز به قابلیت های محاسباتی بسیار فشرده یا حتی روزمره دارند، برآورده کند. با تخفیف‌های شگفت‌انگیز در بازارهای ایالات متحده و بریتانیا، می‌توانید مینی کامپیوتر را با قیمت مناسب خریداری کنید و این معامله را به یک معامله واقعا بی‌رقیب تبدیل کنید. اکنون عجله کنید برای دریافت مینی پی سی پر قدرت A8؛ تخفیف تا 28 ژوئیه معتبر است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا